Name: Kai

   Male, 21 and ummm... Double? =X
   1 Feb 1988
   Pei Chun Public School class of 6A 2000
   Raffles Institution class of 4R 2004
   Raffles Junior College class of 2S03F 2006
   BMT 0107 Hawk Coy
   SISPEC Hotel Coy
   0107 AISL

Leave Me a Message!

More About my Favs ♥

Singers: Twins, S.H.E, Jolin, Aya Hirano

Actors: Jacky Wu, Stephen Chow, Michelle Ye Xuan, Leila Tang Ning

Anime Characters: Saber, Suzumiya Haruhi, Asahina Suzuka, Konata Izumi, Naru Narusegawa

Hobbies: Dota/CS, Ping Pong, Tennis, Ice Skating, Pool, Singing(kbox), Dancing(ddr/para para), Learn Jap, Anime/Manga, HK Serials, TW Varieties, Photoshop


Ok the links are highly outdated.... people please update me :)

Addictedtou | Charmaine | Chorkiee | Etrio | Guardian | Han Yang | Jingzhou | Jinyue | Jon Foo | Li Hui | Liang Ze Shifu | Louis | Manda | Matilda | Minghan | Pehpeh | Peiyu | Regine | RI4C2005 | Sheena | Tze Kwan | Zhao Han |


»June 2005
»July 2005
»August 2005
»September 2005
»October 2005
»November 2005
»December 2005
»January 2006
»February 2006
»March 2006
»April 2006
»May 2006
»June 2006
»July 2006
»August 2006
»September 2006
»October 2006
»November 2006
»December 2006
»January 2007
»February 2007
»March 2007
»April 2007
»May 2007
»June 2007
»July 2007
»August 2007
»October 2007
»November 2007
»December 2007
»January 2008
»February 2008
»March 2008
»April 2008
»May 2008
»June 2008
»July 2008
»August 2008
»September 2008
»October 2008
»November 2008
»December 2008
»January 2009
»February 2009
»March 2009
»April 2009
»May 2009
»June 2009
»July 2009
»August 2009
»September 2009
»October 2009
»November 2011
»December 2011
»January 2012
»February 2012
»March 2012
»April 2012
»May 2012
»June 2012
»July 2012
»August 2012
»September 2012
»October 2012
»November 2012
»December 2012
»February 2013
»March 2013
»April 2013
»June 2013
»July 2013
»August 2013
»December 2013
»April 2014
»August 2014
»October 2014
»January 2015


Graphics Design: Myself :)
Code (partial): Andiee

Sunday, October 29, 2006
@ 8:53 PM

one moment u piss me off, and the next moment u make me laugh.. oh well.

i think i have a weakness for girls who look like this (wuxumali and huiming princess):

im not sure why either. but something about this kind of eyes... nose... cheeks... and mouth attracts me.. someone explain why? its definitely not the chioest kind wad..

Saturday, October 28, 2006
@ 4:15 PM

Woohoo! my mic fixed itself! its working now! omgomg wheeee....

hahaha so here goes MY shortened version of Qian Li Zhi Wai (the disgusting song) haha:

or u can select it on the playlist to the left to listen. lol!!

Thursday, October 26, 2006
@ 8:26 PM

Today was the last day i would be in school b4 A levels... and, i actually felt sad as i walked out of the school. suddenly overwhelmed with emotions. still rmb some wks back zw was telling me how he'd miss school, while i was proudly proclaiming that i definitely won't. but now i take back my words. i'll miss all my friends... and s03f... the pple whom i've studied and played together with for the past 2 years... since im quite antisocial and havent made many frens out of the class..

but seriously, i really don't know how many of these will i remain in contact with, nxt time. A realistic prediction would be less than half the class. thats quite sad. will you be one of them? >.< sigh. or maybe, i'll be just like in chem lect, a lonesome, unnoticed soul seated far away from the rest of the population, shivering incessantly under the cold, chilly blasts from the air con. No one to discuss questions with. No one to complain to. Only seeking solace in the thought of learning something i didnt know.

nevermind. ROARRRRRRR! Goong is really nice!! addicted. haha. the new Minghui princess is cute. Caijing is cute. hahaha, so both princesses are cute, but neither of them are as sweet as.... hee nvm. loL. Lu is shuai. i don't like Xin. and I HATE MIN XIAOLIN. lmao, was telling lil sis that i saw the min xiaolin actress in some korean horror movie b4. yup, i tink she's really more suited for acting in that horror movie lohh lol.

hahahaha. hahhaha is so nice to type that its becoming a really bad habit. my index finger and little pinky are so accustomed to typing it that i hahhaha subconsciously. hahaha. hehehe is quite easy to type too. rofl.

Wednesday, October 25, 2006
@ 9:31 PM

lol. went to school so early today but i didnt know there's GP lecture!!!!!!! omg... how come i didnt see it in the timetable!?! dieee... haha and lousy slave oso din noe got gp. okay but at least i did some chem in the library.

went for physics and bio after that. physics was useful. at least i cleared up quite a few misconceptions. bio was crap la. why bother going thru when we oreadi have the answers? fei.

okay anw self-hypnosis is really goooood stuff mannn. have been listening to the tapes for the past few nights and the next day i would feel more energetic!! maybe my memory didnt exactly get supercharged... but still, i feel much more refreshed and alert than usual!!! i really sense it. and it makes a hell lot of difference. so i definitely recommend everyone to start listening to hypnosis audio today :D thumbss up!!! i give it 5 stars!! so glad i discovered it :)

Tuesday, October 24, 2006
@ 8:45 PM

lmaO. to EVERYONE who's using blogger: don't try the blogger in beta!!!

lol. blogger in beta really sucks. i tink its worse than the normal la. at least for now.

Firstly, u CANNOT switch back to the old blogger once u change to the beta.

Secondly, the permissions function is for WHOLE BLOG. so that means u either let everyone see all ur entries or lock all ur entries from everyone. u can't select protected entries like in livejournal. this sucks la. tio conned.

Thirdly, the blogger dashboard is SLOWER to load than the old one. and it looks messy.

Also, you need to enter ur google account and PASSWORD to do the switch. who knows what they'll do to ur google account? -.-

All in all, its really lousy. disappointing.

*edit* just found one thing good: no nid to Publish after altering template

Sunday, October 22, 2006
@ 7:59 PM

boring boring boring. my life is so boringgg! hahahahhah! so boring that i dun have anythign to blog about.

twins song dropped by 1 position today :( i bet chork's disappointed with Get High but extremely happy with yu tian's results. haha.

tried out self hypnosis today. omg it WORKS! fell asleep shortly while listening to the person speak. so now im downloading a few promising sounding subliminal self hypnosis audios off the net. one of them is called "Memory Supercharger" hahaah! hope it works as well as the sleeping one. then i'll ace the A's! wooohooo!

and finally, Happy Birthday to SHIFU!!!!!! fufufufu! :)

i tink im going to try out the blogger in-beta thing soon. cos i want to use the protected entries function.

Friday, October 20, 2006
@ 3:40 PM

lol some random funny pics i saw on a forum. wah the first girl so cute right. lol.

lol. cactuses are thorny... this cactus is horny.

Wednesday, October 18, 2006
@ 4:14 PM

i feel quite shibai.. haha. but nevertheless today is still a great day! heeeeeee! :)

Monday, October 16, 2006
@ 2:00 PM

thanks tre for offering his house :) heeee. hope we didnt mess it up too much =X

and it was fun! yea! dinner, badminton, carrom, cards n cards n cards!!! zhiwei is a good badminton and carrom opponent. charmaine is crazy and funny. junbo is a heart-attack cheater!!!! cherie is the only normal one left. lol. too bad not the whole class went. n i wanted to watch feng wu xiang luo last episode (im sure pekpek n cherie and sheena agrees)!! not nemo or *ahhem* lion king. loL

tre's mum is very nice and kind :) keep saying i look like mr justin tan lol -.- his brothers.... younger one is like a young version of tre. the older one is.. wow. playing badminton halfway can suddenly mutter something about amide linkage. but he seems quite mature.

lol and tre's sister is so violent and fierce... very scaryyyy... she finds fun in throwing uno cards around, banging stuffed toys together, and removing carrom seeds from the board in the middle of a game. haha qt cute tho. but still, nothing can be better my lil sis :D

and thanks sheena for the ride to mrt! btw, almond jelly is super delicious k!

Friday, October 13, 2006
@ 11:24 PM

hahaha! i think its a good thing i trusted the msn chain msg yesterday. in fact, i feel luckier than usual even tho its friday the 13th! :D yesss!

sorry to hanxu abt yesterday and Happy Birthday!!!!!!!! :) :) :)

tag-board is really lousy...

and the new liaozhai story is greattt!!! cos there's Leila Tang Ning!! rmbed she was one of my fav characters in 大唐双龙传 the last time ^^ so pretty! especially with her short hair :)

Tuesday, October 10, 2006
@ 5:47 PM

i need creative ideas!!! argh.

omg everyone should try the NJC GP Prelims 2006 and get pwned. njc pple are nice, but their gp paper... :S

my life is sooooo borrrrrrringggggggggggggggggg at the moment. don't even have anything to blog about. rawrrrrrrrrrr xP

A levels plss end quicklyyy!!!! ahhhhhh!! pls pls! i beg you!!! i kowtow to you! just let me get a decent grade and then go away!!! go! shoo!!!!!! get out of my life!!! i'll sever all ties with you!!!!!!!!!!!!!!! rawrrrrrrr.

muahahaha. stoppit kai. stop being crazy. maybe this is an effect of listening to too much para para music. but they're nice!!! dancey and keeps me awake at night! uploaded le! select and listen :)

Saturday, October 07, 2006
@ 6:56 PM

thank you everyone! my daddy discharged le :)

Happy Birthday to minghan!!!

Phew.... finally done making this since after prelims...
drawn, scanned, outlined, coloured all by me! :)
pic is 2048*1536 pixels... click to enlarge to see my full detailed colouring (esp the eyes!) :P

or if u can't see:

comments pls?? :) :) :)

Tuesday, October 03, 2006
@ 6:14 PM

oh man... my daddy going for operation. hope everything turns out alright.

Sunday, October 01, 2006
@ 11:47 PM

once again, u did not fail to brighten my day :) :) :)

wah. i wanna watch Dead or Alive movie!!!! xD

**whistles** **nose bleed**